piątek, 10 maja 2013

W błękitach

Tym razem mam dla Was niebieskości :) 

Ten stempelek ze stópkami przeleżał w moich przydasiach cały rok i nie miałam pomysłu na jego wykorzystanie. Dopiero komponowanie kartki z błękitnych papierów kolekcji SweetDream, przyczyniło się do otwarcia opakowania ze stemplem :)







Do zrobienia kartki użyłam arkuszy: SweetDream 04 oraz SweetDream 03 - z tego ostatniego wycięłam też dwa duże kwiatki.

A u Was też jakieś przydasie leżą i czekają na lepsze czasy? ;)

Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Słodziaki jak nic - wczoraj przykładałam nóżkę siostrzenicy trzymiesięcznej - prawie takie same rozmiary :) Tylko szkoda było brudzić stópki Olki - lepszy stempelek ;)

      Usuń
  2. Stempel jest super a cała praca urocza wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny stempel i karteczka świetna :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł i te stópki :-)
    Mam nożyk do postarzania papieru,który leży nie rozpakowany
    i czeka niewiadomo na co.
    Może wnet się doczeka.Dam znać ;-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo taki nożyk to fajna sprawa, ja kupiłam takie kółeczko z kilkoma ostrzami - genialne, choć i nożyczkami się czasem bawię ;)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)