wtorek, 18 października 2016

Bajki na papierze + freebies

"Bajki na papierze" - taki temat na nasze wspólne wirtualne scrapowanie zaproponowała Asica.
Na początku trochę się tego tematu przestraszyłam ;) ale po chwili już miałam pomysł, co zrobię.

Prace Asi:
Jak tylko zobaczyłam te obrazki, od razu wiedziałam z jakimi papierami pójdą w parze :). Zrobiłam trzy wesołe karteczki dla dzieci moich znajomych. Mam nadzieję, że się spodobają :) - mówi Asica. 
Miałam nosa podając taki temat wyzwania, bo Shraddha zrobiła prześliczne LO :)




Ja przygotowałam mroźne LO z ulubioną bohaterką mojej córeczki. To LO córa dostanie w prezencie, mam nadzieję, że jej się spodoba :)




Mamy też dla Was małe freebies - poniżej możecie pobrać identyczne śnieżynki, jak te, które zostały użyte przeze mnie na LO. Ciekawa jestem, czy Wam się spodobają :)

* * *










* * * 


Pozdrawiamy i zapraszamy do wspólnego scrapowania :) Jeśli stworzycie prace w podanym temacie - podzielcie się linkami do nich w komentarzach :) Czekamy także na linki do prac z użytymi freebiesami :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)