niedziela, 12 listopada 2017

Prosta kartka z kwiatami


Hej :)

Na dziś przygotowałam prostą kartkę, szybciutką w wykonaniu, ale myślę, że bardzo efektowną :)



Jako bazy użyłam ciemniejszej strony brązowego arkusza Magic Time #03/#04


Z pozostałych arkuszy z tej kolekcji wycięłam ażurowe elementy, napis wycięty jest z jasnej strony fioletowego arkusza (Magic Time #05/#06)


Zielone akcenty listkowe wycięłam z arkusza Summer Love #05/#06


I kartka gotowa :)

Jak Wam się podoba? Napiszcie mi koniecznie w komentarzu :)

Użyłam :

Pozdrawiam :)
Aneta.


4 komentarze:

  1. W prostocie tkwi piękno 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :) Często nie trzeba wiele, żeby uzyskać piękny efekt :)
      Dziękuję Ci za dobre słowo :)

      Usuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)