poniedziałek, 18 grudnia 2017

Gościnnie Olivia Anna Kozioł

Witamy :)

Naszym dzisiejszym gościem jest 
producent pudełek GoatBox
która przygotowała dla Was przepiękny i jakże bogato zdobiony exploding box.
Box ten, zresztą jak i jej wszystkie prace, jest dopracowany w każdym calu.
Jest niezwykle elegancki, pełen przepychu, również za sprawą złotej bazy,
bo pudełka, które i u nas już możecie kupić w naszym sklepie,
wcale nie muszą być robione wyłącznie na białej bazie, wyglądają równie pięknie
 i efektownie na kolorowej, o czym będziecie mogli się za chwilę przekonać,
ale najpierw kilka słów od Olivii.

Witajcie!!!!
w związku z wprowadzeniem do oferty sklepu Scrapandme GoatBoxów, postanowiłam przygotować dla Was inspirację właśnie z jednym z pudełeczek. Nie wiem czy wiecie, ale pudełeczka (exploding boxy, pudełka na kartki z okienkiem i bez, czekoladowniki) dostępne są w 23 różnych kolorach, wyłącznie z najlepszych i najgrubszych na rynku papierów. Niektóre perłowe, inne matowe, niektóre z fakturą a inne bez. Poza jakością i grubością papieru różnią się od konkurencji tym, iż wycinane są na profesjonalnym wykrojniku przemysłowym na Śląsku:) Dzięki temu brzegi nie są opalone (jak te wycinane laserowo pod wpływem wysokiej temperatury) a Wy macie pewność, że będą zawsze tak samo prosto przycięte i zbigowane.
Na dziś wybrałam bazę exploding boxa. Złoty, który miał początkowo w swoim założeniu być świąteczną limitowaną edycją ze względu na cenę złotego papieru, tak bardzo skradł Wasze serca, że postanowiliśmy utrzymać go w sprzedaży przez cały rok. Zatem wybrałam także i ja złotą bazę! Tatiana to Dyrektor wielkiej ukraińskiej firmy. Kobieta w kwiecie wieku, elegancka bizneswoman. Moja klientka jest jej partnerem handlowym, a z okazji urodzin postanowiła podarować jej złotą biżuterię. Potrzebne więc było złoto-czerwone pudełko, pełne rosyjskiego przepychu i elegancji, które na tą okazję zrobiłam. Moje prace zazwyczaj są skromne i raczej minimalistyczne, takie bogate wyzwanie było jednakże dla mnie bardzo inspirujące. Pudełeczko do środka boxa zrobiłam ze żużytej rolki po szerokiej taśmie do pakowania. Okleiłam zewnątrz złotym papierem, wewnątrz scrapowym, a wieczko zrobiłam z wyciętej wykrojnikiem beermaty. Wieczko te przyczepia się za pomocą magnesu, w środku więc jest wystarczająco dużo miejsca na biżuterię. 
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do mojej grupy na FB, gdzie możecie podzielić się także Waszymi inspiracjami z Goat Pudełeczkami











Olivia wykorzystała :

A my przy tej okazji zapraszamy Was na nasze 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)