sobota, 7 grudnia 2013

Gościnnie inspiruje - KrystynaS :))

Witajcie :)

Zapraszamy Was dzisiaj na spotkanie z Krysią, która zgodziła się wystąpić u nas jako Gościnna Projektantka :)

Witam Was serdecznie.

Nazywam się Krystyna, w wirtualnym świecie znana jako „krystynas” z bloga „Krystynas i jej papierowy świat”.
Szczęśliwa żona i mama kochanego Michałka.
Moja przygoda z papierem rozpoczęła się w 2009 roku w okresie urlopu wychowawczego i stała się moją największą pasją.
Każdą wolną chwilę - a tych i tak niestety ostatnio coraz mniej … - przeznaczam głównie na tworzenie kartek – to czas, który  mogę przeznaczyć na swoje przyjemności.
Moje prace powstają zazwyczaj w sposób bardzo uporządkowany - taki „od linijki”.
Lubię również tworzyć prace czyste i przejrzyste z niewielką ilością dodatków w stylu clean&simple.
No i uwielbiam prace z mapkami – dla mnie to nieskończone źródło inspiracji.

Jest mi niezwykle miło gościć na blogu Scrap & Me jako Gościnna Projektantka.
Serdecznie dziękuję Anecie za zaproszenie.

A oto i prace przygotowane w ramach inspiracji z  kolekcji papierów Scrap & Me.
Zapraszam serdecznie.

Pierwsza z nich to kartka rocznicowa w komplecie z pudełkiem z wykorzystaniem  kolekcji SweetDream #05,  #06 i  #07. Dodałam również kompozycję z białych materiałowych kwiatków oraz dużych, ślicznych rumianków.



Kolejna propozycja to kartki powitalne dla rodziców z okazji narodzin maluszka.
Dla chłopca z wykorzystaniem kolekcji Dreams Come True - Frosty Morning i Sea Stories i dla dziewczynki – kolekcja SweetDream #01 i #02.


Natomiast soczysta kolekcja Explosion Of Freshness - Magical Garden i Mountain Hiking
zainspirowała mnie do stworzenia folderów na płytkę CD.



Kolejne trzy kartki okolicznościowe zrobione na bazie kolekcji Dreams Come True – Old Times i Magic Moment




oraz z dodatkiem fioletu  z arkusza Beautiful Time i motylków wyciętych  z paska dodatków #1


Dziękuję za odwiedziny. Do zobaczenia za tydzień! :)

3 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)