czwartek, 21 lutego 2019

Kartki "Dla Ciebie"/Cards "For You"

Witajcie :)
Niekończącą się przyjemnością jest dla mnie cięcie i klejenie papierów ScrapAndMe!! A tym bardziej z najnowszą kolekcją tak mam :) Wczoraj powstały kolejne kartki, delikatne, nieprzeładowane ozdobami, bo same papiery są tak ozdobne, że niewiele trzeba dodatków, by uzyskać fajny efekt :)

Hello :)

It is an endless pleasure for me to cut  ScrapAndMe papers!! And with the last collection, the pleasure is extremely high :) Yesterday, I made a few more cards, delicate, romantic, not loaded with decorations, because the papers themselves are so decorative, that you don't need much additives to get a nice effect :)

Wycięłam kilka kwiatków i listków z arkusza, dodałam jedynie symbolicznie papierowe kwiaty i tekturki.

I cut out a few flowers and leaves from a paper sheet,  I added only symbolically paper flowers and cardboard.























Użyłam/I used:



Pozdrawiam :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)