poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wyzwanie czytelnika #01 - Brunetka

Witajcie :)

Rozpoczynamy dzisiaj nowy cykl wyzwań na naszym blogu, wyzwań, w których to, jakie będą wytyczne wyzwania zależeć będzie od Was :)

Dzisiejsze wytyczne podała nam Brunetka, oto co mówi o sobie:

Mam na imię Edyta, w świecie internetowo-papierowym znana (albo i nie) jako Brunetka. Na co dzień mama i żona na pełen etat. Od urodzenia mieszkam w Szczecinie, który w brew powszechnej opinii jest bardzo pięknym miastem. W trakcie poszukiwań jakiegoś hobby trafiłam na scrapbooking i tak mi już zostało. Dzięki nim mogę wyrazić siebie. Opowiadać ciekawe historie o mnie i o świecie, który mnie otacza. Dlatego zakochałam się w Art Jouralach i innych małych formach takich jak ATC czy Tagi. Nie mam określonego stylu. Uwielbiam eksperymenty z mediami i papierem. Uważam, że nie trzeba mieć nie wiadomo jak drogich akcesoriów, żeby wyrażać siebie. Wystarczy kilka farbek, klej, nożyczki, trochę skrawków papieru, gazeta i głowa hucząca od pomysłów. Cieszę się, że mogę gościć w Scrap & Me i dzięki temu mam okazję zaprosić Was do mojego świata i inspirować do tworzenia wspaniałych (po)tworów.

Zapraszamy na wyzwanie:


Wytyczne:
- stwórzcie pracę w formie taga w dowolnym temacie
- użyjcie minimum dwóch mediów
- obowiązkowo wykorzystajcie stempel

Zobaczcie, jaką inspirację przygotowała Brunetka:

oraz nasze DT:

Aka:

Justt:

i Huma:


Zapraszamy do zabawy, na Wasze prace czekamy do 20 kwietnia do godziny 23:55, wyniki ogłosimy 28 kwietnia.

Nagrodą w wyzwaniu jest banerek zwycięzcy oraz zaproszenie do poprowadzenia wyzwania czytelnika :)

Zasady naszych wyzwań czytelnika:
  • Do wyzwania możecie zgłosić jedną, nową, wcześniej nie publikowaną pracę, pracę możecie zgłosić dodatkowo na nie więcej niż 2 wyzwania.
  • Nie jest konieczne użycie naszych produktów, jednak miło nam będzie jeśli tak zrobicie. 
  • Pracę zgłaszacie za pomocą narzędzia InLinkz umieszczonego na dole posta. Zgłaszacie post w którym publikujecie pracę wyzwaniową. W miejscu opublikowania pracy prosimy umieścić informację o wyzwaniu z linkiem wstecznym do niego. Jeśli wyzwanie posiada własny banerek - prosimy o umieszczenie go w poście z pracą.
  • W wyzwaniu zwycięża jedna osoba, którą w drodze głosowania wybierze nasze DT oraz autor wyzwania. nagrodą w wyzwaniu jest banerek "byłam najlepsza" oraz zaproszenie do poprowadzenia "wyzwania gościa".

Niecierpliwie czekamy na Wasze interpretacje tematu!! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)