czwartek, 27 listopada 2014

Wyzwanie #21 i wyniki wyzwania warstwowego

Witajcie, mam ogromną przyjemność prowadzenie kolejnego, 21 wyzwania ScrapandMe. Tym razem zachęcam Was do wykonania pracy o kształcie kwadratu, do stworzenia której użyjecie co najmniej dwóch papierów, buttona i kwiatków :)

Poniżej galeria inspirujących zmagań naszych projektantek z wyzwaniem:

 Aka

 Zapraszamy do zabawy :)

- Do wyzwania możecie zgłosić jedną, nową, wcześniej nie publikowaną pracę, pracę możecie zgłosić dodatkowo na nie więcej niż 2 wyzwania.
- Nie jest konieczne użycie naszych produktów, jednak miło nam będzie jeśli tak zrobicie.
- Pracę zgłaszacie za pomocą narzędzia InLinkz umieszczonego na dole posta. 
Zgłaszacie post w którym publikujecie pracę wyzwaniową. W miejscu opublikowania pracy prosimy  umieścić informację o wyzwaniu z linkiem wstecznym do niego
- W wyzwaniu zwyciężają dwie osoby, które w drodze głosowania wybierze nasza ekipa. - nagrodą dla osoby, która zajmie pierwsze miejsce jest banerek "byłam najlepsza" oraz rabat 15% na jednorazowe zakupy w sklepie. Dla osoby, która zajmie drugie miejsce mamy nagrodę w postaci banerka z wyróżnieniem oraz rabat 10% na jednorazowe zakupy w sklepie.
- Na Wasze prace czekamy do 17 grudnia :)


Teraz coś miłego dla uczestników poprzedniego wyzwania :)

Z radością ogłaszamy, że pierwsze miejsce zajęła praca Siódmy Anioł

Gratulujemy!!! Dla Ciebie rabat 15% na zakupy (proszę o kontakt mailowy) oraz banerek:




I - coś niezwykłego - mamy aż trzy wyróżnienia!! Wasze prace podobały nam się tak bardzo, że nie mogło być inaczej :)

Wyróżnienie w tym wyzwaniu otrzymują:
Tajanna

Agnieszka Kuszaj

Karasiowa

Gratulacje dziewczyny!! Dla Was rabat 10% w naszym sklepiku, proszę o kontakt mailowy.


Zapraszamy do zabawy i życzymy miłego czwartku :)


4 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Jestem super szczęśliwa!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam informacji o nowym wyzwaniu, a tu niespodzianka, że dostałam wyróżnienie w poprzednim:) Ogromnie dziękuję! Pozdrawiam serdecznie DT!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gapa ze mnie. Dużo się działo i zapomniałam, a tu taka niespodzianka :) Miło mi ogromnie! Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)