piątek, 21 listopada 2014

Świąteczne błyskotki

Coraz bliżej Święta, więc u mnie kartki pojawiają się już powoli w ilościach hurtowych. Te dwie podłużne powstawały jednocześnie.




Mini kwiaty poinsecji zrobiłam z papieru do rysowania kredkami akwarelowymi i z białych pręcików.

Do zrobienia błyszczących kryształków - kropelek wykorzystałam sypkie brokaty i klej na gorąco. Każdą kroplę gorącego kleju zanurzałam w brokacie, a potem zostawiałam do zastygnięcia. Następnie już mogłam błyskotki naklejać na kartki.

Ze sklepu ScrapAndMe wykorzystałam:
Sea Stories - papier do scrapbookingu SweetDream #04 - papier do scrapbookingu Pręciki do kwiatów na sznureczku - białe - [pęczek 30 szt]
Brokat drobny 0,2mm, solniczka 20ml - turkusowy/ morski opalizującyBrokat drobny 0,2mm, solniczka 20ml - biały opalizujący Tagi baza #01 - komplet 5 sztuk

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)