wtorek, 16 kwietnia 2013

Pastelowy START

Witajcie kochani,

Mam ogromną przyjemność i przywilej do publikacji pierwszej pracy dla ScrapAndMe, na papierach z kolekcji SweetDream.
Czuję się podekscytowana i zaszczycona. :)
Długo myślałam jakiego rodzaju pracę powinnam wykonać jako pierwszą, kartkę, scrapa, a może jakąś ramkę?
Pewnego wieczoru pojawiła się inspiracja i nie zastanawiałam się długo, pastelowe kolory SweetDream na białym tle z odrobiną kalki technicznej i koloru złotego.

Sami zobaczcie:







Mam nadzieję, że zainspirowałam i zachęciłam do zakupu i tworzenia własnych pastelowych kombinacji.

Przypominam też o CANDY, w którym możecie wygrać aż 2 kolekcje tych pastelowych papierów!


Pozdrawiam,
noomiy

1 komentarz:

  1. Piękny scrap! Biały papier jako podstawa do pastelowych kolorków, to rewelacyjna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)