czwartek, 16 października 2014

Wyzwanie z DagetArt i wyniki wyzwania z Joasiaam

Witajcie :)

Przed nami siódme już wyzwanie z czytelnikiem, które dziś poprowadzi DagetArt
Oto co sama mówi o sobie:

Jest mi niezmiernie miło gościć w Waszych progach i móc zaprezentować swoja osobę. Rękoczyny od zawsze towarzyszyły mi w życiu jednak od jakiś 6 lat wpadłam w nie po uszy. Zakochałam się w papierze tworząc wszelkiej maści kartki okolicznościowe oraz albumy, najchętniej wykonując te w 100% zindywidualizowane. Nie mam jednego stylu, wciąż nad nim pracuję, chociaż próbuję wielu i z każdego coś mi wpada w oko.
Dodatkowo na nowo odnalazłam się we włóczce - szydełko i druty to moja druga natura, poznana i naumiana już w czasach dziecięcych dzięki babci. Często zdarza się, że robie kilka rzeczy na raz ale to przez to, ze mam głowę pełną pomysłów a i nasza trzyletnia latorośl zaczyna wymagać pewnych "stworów" dla siebie. Kartki jej nie satysfakcjonują ale już uszyta sukienka czy wydziergany sweterek jak najbardziej. Więc cóż ja mogę? Buszuję po sklepach z wszelkiej maści materiałami i tworzę. Craftowanie stało się moim motorem działania, dzień bez tworzenia to dzień stracony.

Wytyczne wyzwania:




Chciałabym abyście wykonali prace pt. " Ach śpij Kochanie! " , może to być dosłowne potraktowanie tematu, jak również wszelkie kombinacje na jego temat. Ważne żeby w pracy użyć motywu SERCA. 


Inspiracja DagetArt:


Zobaczcie jak z tym wyzwaniem poradziło sobie nasze DT:


Vairatka:

Craftomania:

Anias:

Nieoceniampookładce:

Mapowska:

Huma:

Choco:


A teraz - czas na Was! :)

Zgłaszajcie swoje interpretacje tematu w żabce pod postem.
Macie czas do 5 listopada do północy.
Wyniki ogłosimy tydzień później - 13 listopada.

Nagrodą w wyzwaniu jest banerek zwycięzcy oraz zaproszenie do poprowadzenia jednego z najbliższych wyzwań czytelnika :)


Dla przypomnienia zasady naszych wyzwań w pigułce :):
  • Do wyzwania możecie zgłosić jedną, nową, wcześniej nie publikowaną pracę, pracę możecie zgłosić dodatkowo na nie więcej niż 2 wyzwania.
  • Nie jest konieczne użycie naszych produktów, jednak miło nam będzie jeśli tak zrobicie. 
  • Pracę zgłaszacie za pomocą narzędzia InLinkz umieszczonego na dole posta. Zgłaszacie post w którym publikujecie pracę wyzwaniową. W miejscu opublikowania pracy prosimy umieścić informację o wyzwaniu z linkiem wstecznym do niego. Jeśli wyzwanie posiada własny banerek - prosimy o umieszczenie go w poście z pracą.
  • W wyzwaniu zwycięża jedna osoba, którą w drodze głosowania wybierze nasze DT oraz autor wyzwania. Nagrodą w wyzwaniu jest banerek zwycięzcy oraz zaproszenie do poprowadzenia "wyzwania czytelnika".

To jeszcze nie wszystko na dzisiaj :)

Mamy też dla Was wyniki naszego poprzedniego wyzwania czytelnika, które prowadziła Joasiaam.

Dziękujemy za wszystkie zgłoszone prace!!
Wszystkie są piękne i obejrzałyśmy je z wielką przyjemnością :)

Zwycięzcą tego wyzwania jest k.a.s.i.a. oraz jej fantastyczne LO :)

GRATULUJEMY!!!

Dla Ciebie banerek i zaproszenie do poprowadzenia najbliższego wyzwania.
Prosimy o kontakt anetastudio@gmail.com





3 komentarze:

  1. Nowe wyzwanie cudowne, prace DT piękne i zachęcające :) Gratulacje dla k.a.s.i.a. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)