poniedziałek, 5 marca 2018

Gościnnie Katarzyna Białek

Kochani,
 witamy dzisiaj kolejnego gościa 

Kilka miesięcy temu na naszym blogu mieliśmy cykl wyzwań albumowych, 
Kasia wtedy wygrała aż trzy wyzwania. 
Dzisiaj przygotowała dla Was także album, prześliczny, elegancki i bardzo delikatny, 
którego główną ozdobą są kwiatowe papiery z Romantic Garden
Zrobiła również przepiękną kartkę z tekturkowym serduszkiem 
i mnóstwem wycinanych kwiatów, które przecudnie ułożyła.

A teraz kilka słów od Kasi :

Witajcie, jest mi bardzo miło, że mogę gościć na blogu ScrapAndMe oraz że mogłam pracować na wspaniałej kolekcji Romantic Garden. To był mój debiut z wycinaniem kwiatków i muszę przyznać że to wciąga 🙂 . Przygotowałam Album dla swojej córki, ozdobiłam tylko okładkę gdyż uważam że papiery same w sobie są piękną ozdobą środka. Druga praca to kartka z wycinaną kompozycją i tekturowym serduszkiem. Dziękuję za zaproszenie. Pozdrawiam.




Kasia użyła :
     


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)