sobota, 25 sierpnia 2018

Gościnnie Katarzyna Hahn / Guest Designer Katarzyna Hahn

Witajcie :)
Hello :)

Dzisiaj witamy u nas 

Today our Guest Designer is 
Dzisiaj Kasia przygotowała  prześliczny
ślubny exploding box
z naszych papierów Romantic Garden cz.2.
Zobaczcie sami, jak wspaniale to pudełko wygląda,
ale najpierw kilka słów od Kasi :

Today Kasia made wonderful 
birthday exploding box,
with our  papers Romantic Garden part.2
Take a look, how gorgeous it is.
but first a few words from  Kasia :


Witajcie!  Dziękuję za możliwość gościnnego występu na blogu ScrapAndMe. Nazywam się Katarzyna Hahn, a w sieci spotkacie mnie jako KaHa Handmade. Prywatnie jestem żoną,  mama dwójki dzieci, którym aktualnie poświęcam cały swój czas. W papierach zakochałam się już jakieś 3 lata temu. I to wtedy przepadłam na dobre... ;) Robię głównie kartki, boxy i albumy. Zapraszam na mojego bloga: https://kahahandmade.blogspot.com 
Cieszę się, że mogę się z Wami podzielić owocami swojej pracy. Przygotowałam na gościnny występ exploding boxa na ślub. Wykorzystałam papiery z kolekcji Romantic Garden II, które są tak bogato zdobione, że zbędne są wszelkie inne dodatki. Postanowiłam więc wykorzystać tylko kwiatki z arkusza do wycinania. Mam nadzieję, ze Wam się spodoba. ;) 
Pozdrawiam serdecznie!

Thank you for the opportunity to guest design on the ScrapAndMe blog. My name is Katarzyna Hahn and you will meet me in the network as KaHa Handmade. Privately, I am a wife, a mother of two children whom I am currently devoting all my time to. I've fallen in love with papers about three years ago. And that's when I fell for good ... I do mostly cards, boxes and albums. I invite you to my blog: https://kahahandmade.blogspot.com
I am happy that I can share the fruits of my work with you. I prepared for my guest spot, an exploding box for a wedding. I used papers from the Romantic Garden II collection, which are so richly decorated that all other extras are unnecessary. So I decided to use only the flowers from the cutting sheet. I hope you will like it.
I greet you warmly!










Kasia użyła:
Kasia used :
 


2 komentarze:

  1. Piękny box, też miałam okazję pracować z tymi papierami i są cudnej urody. Praca nie przeładowana i urocza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)