sobota, 20 października 2018

Gościnnie Astrid Luijken / Guest Designer Astrid Luijken

Kochani!
Tym razem gościmy u nas 


This time Astrid Luijken is our special guest.
Astrid specjalnie dla Was przygotowała niezwykłą świąteczną kopertówkę.
Wyszło przepięknie i bardzo nastrojowo.
Czy poczuliście już tą wyjątkową magię Swiąt jaką nam stworzyła?


She especially prepared for you an unusual Christmas easelcard .
It came out beautifully, very moody. Do you feel that special magic of Christmas holidays that she has created us?





  Kilka słów od Astrid :
A few words from Astrid :

I am Astrid and I am from Holland. I really like being a Guest Designer. I like different techniques, as you can see on my blog: https://creaastrid.blogspot.com/ . I started my creation with the beautiful paperpad ScrapAndMe - Christmas Memories. I made a small easelcard on it.


Mam na imię Astrid i pochodzę z Holandii. Bardzo się cieszę, że mogłam wystąpić tutaj gościnnie. Lubię różne techniki,  co też możecie zobaczyć na moim blogu : https://creaastrid.blogspot.com/ . Przygotowałam niedużą kopertówkę z pięknych papierów ScrapAndMe - Cristmas Memories. 


This is what it looks like when it is tightly tied. Put some Stickles Gold on it.

A tak wygląda zawiązana kopertówka, z odrobiną złota.
Astrid użyła :
Astrid used :
  

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)