środa, 3 października 2018

Gościnnie Karolina Czołba / Guest Designer Karolina Czołba

Kochani,
 witamy ponownie na naszym blogu, 

We've got a special guest on our blog today. It's again
Hej z tej strony Karolina Miło mi ponownie gościć na blogu ScrapAndMe. Ty razem chcę Wam pokazać dekorację bożonarodzeniową na bazie serca z płyty MDF o grubości 6mm i wielkości 15x15 cm. Jak zrobić taką zawieszkę krok po kroku możecie zobaczyć na filmie z kursem, ale dla tych którzy wolę kilka słów poczytać zamieszczam krótki opis. Na początek odrysowałam kształt z jednego z arkuszy papieru z pięknej nowej kolekcji Christmas Memories. Następnie kształt wycięłam i przykleiłam na drewnianą bazę.

Kolekcja Christmas Memories jest bardzo piękna i pełna ślicznych elementów do wycinania, z których z łatwością można ułożyć ciekawą kompozycję. Ja wycięłam sporo listków oraz kwiaty poisencji i właśnie one były podstawą mojej dekoracji na sercu. Dodatkowo przykleiłam białą koronkę, ponieważ bardzo kojarzy mi się ona z świętami. Dodałam też dzwoneczek i szyszkę z modrzewia. Brzegi potuszowałam tuszem distress, żeby projekt nabrał większej głębi. Na tło wykorzystałam maskę oraz pastę strukturalną, a na koniec dodałam napis Święta. Mam nadzieję, że zachęciłam Was tym projektem do wykonania własnych pięknych dekoracji. Pozdrawiam, Karolina Czołba


Hi it’s Karolina here, I'm happy to host you again on the ScraopAndMe blog. This time I want to show you a Christmas decoration based on a heart made of MDF board, 6mm thick and 15x15 cm in size. How to make a pendant step by step you can see on the video with the tutorial, but for those who prefer a few words to read, I put a short description. I started from tracing the heart shape on one of the sheets of paper from the beautiful new Christmas Memories collection. Then I cut the shape form paper and glued it to the wooden base. The Christmas Memories collection is very beautiful and full of cute elements to cut out of which you can easily arrange an interesting composition. I cut out the leaves and the flowers oand they were the basis of my decoration on the heart. In addition, I also glued a white lace, because it reminds me very much of Christmas. I also added a bell and pine cone from larch tree. I distressed the edges with distress ink, so that the design would gain more depth. I used a mask and structural paste for the background, and at the end I added the words Christmas. I hope that I encouraged you with this project to make your own beautiful decorations. Regards, Karolina Czołba







A oto jeszcze i filmik Karoliny, w którym można zobaczyć 
proces tworzenia tej pracy. 


Karolina also made a video tutorial 
where you can see the process of making this work.



Karolina użyła :
Karolina used :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)