niedziela, 9 grudnia 2018

Gościnnie Anna Sitarz / Guest Designer Anna Sitarz

Kochani,
witamy kolejnego gościa na naszym blogu


We've got another special guest on our blog. 
It's
Ania jest pierwszym naszym gościem, który przygotował pracę z naszej najnowszej beżowej kolekcji. 
Jest to przepiękna vintagowa kartka, ale zanim ją zobaczycie, kilka słów od Ani.

Ania is first our guest who made project from our newest beige collection. 
It's gorgeous vinatge card. However but before you see it Ania wants to share  few words with you:



Bardzo mi miło, że właśnie  w ScrapAndMe mogę pokazać swoją pierwszą pracę ubraną w papiery z kolekcji "Simple Story beige". Lubię kartki postarzane i taką postanowiłam zrobić. Dwie pierwsze warstwy wycięłam z papieru 03/04, z arkusza 04 wycięłam też serwetkę i listki. Arkusz 05, czyli moją trzecią warstwę, ostemplowałam wykorzystując do tego tusz Distrees idealnie pasującym do tonacji papierów. Urozmaiceniem i dopełnieniem dekoracji  są kwiatki wycięte z bonusowego arkusza. 
Brawo dziewczyny! Kolekcja jest cudna! 


I am very pleased that at ScrapAndMe I can show my first job featuring papers from the "Simple Story beige" collection. I like vintage card and I decided to do it. I cut the first two layers from paper 03 / 04, from sheet 04 I also cut out a doily and leaves. Sheet 05, which is my third layer, I stamped using the Distress ink ideally suited to the tone of the papers. To finish off and complement the decorations are flowers cut from the bonus sheet.
Bravo girls! The collection is wonderful!








Ania użyła :
Ania used :
  


2 komentarze:

  1. Dziękuję Aniu za zaproszenie. Cudownie było tworzyć z papierów zaprojektowanych przez Klaudię!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)