poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Witamy Agnieszkę / Welcome Agnieszka

Kochani,
z ogromną przyjemnością chcielibyśmy przedstawić Wam naszą kolejną nową zdolną projektantkę i zarazem naszego koordynatora
Agnieszkę
 która od dzisiaj będzie Was inspirowała swoimi pięknymi pracami.

It’s a big pleasure for us to introduce to you our new skilled designer and also our coordinator 
Agnieszka 
who - from now on - will be giving you lots of inspirations by her artworks.



Dzień dobry :)
Z rękodziełem związana jestem od dawna, w zasadzie od zawsze. Dziergałam na szydełku, robiłam biżuterię, rysuję i maluję. Jednak moją największą pasją od 7 lat jest scrapbooking. Fascynuje mnie w nim mnogość stylów, jak również możliwość ich mieszania. Najczęściej wykonuję kartki, ale bardzo lubię wykonywać mini albumy i altered art. 

Hello :) 
I have been crafting for long time, basically since forever. I crocheted, made jewelry, I draw and paint. However, my greatest passion for 7 years is scrapbooking. I'm fascinated by the multitude of styles, as well as the possibility of mixing them. I usually make cards, but I really like to do mini albums and altered art.

To dla mnie wielka radość dołączyć do zespołu inspiracyjnego ScrapAndMe. Jestem zachwycona wszystkimi kolekcjami papierów i na nowo odkrywam, jak łatwo się z nich tworzy. Zaczęłam od kolekcji Romantic Garden 2 i stworzyłam kartkę w formacie DL.

It is a great pleasure for me to be here on the ScrapAndMe team! I am delighted all collections and rediscover how easy it is create with them. I started with the "Romantic Garden 2" and I created a card in DL format.




Użyłam/I used:

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)