czwartek, 23 maja 2019

Gościnnie Magdalena / Guest Designer Magdalena





Przywitajmy kolejnego specjalnego gościa na naszym blogu, a jest nim

Magdalena 


Say hello to the next special guest on our blog. which is

Magdalena 



Magda przygotowała dla Was przepiękną  kartkę urodzinową dla dziewczynki,
używając papierów z kolekcji ScrapAndMe.


Magda prepared for you very beautiful card for baby girl
from ScrapSndMe collections.

A oto i kilka słów od niej 
And now a few words from her :

Cześć.
Mam na imię Magda - w blogowym świecie eMKa. Znajdziecie mnie na blogu http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/ . Bardzo miło mi gościć na blogu ScrapAndMe. Znacie mnie z mediowych projektów, ale też i z kartek. Na dzisiejszą gośccinę, postanowiłam przygotować właśnie kartkę,
wykorzystując urocze papiery z kolekcji "Little Cuties" oraz "Pink Blossom". Dodałam też ręcznie robione, kolorowe kwiaty z foamiranu. Pełną listę użytych produktów znajdziecie niżej, a teraz serdecznie dziękuję za gościnę! Mam nadzieję, że kartka przypadnie Wam do gustu. eMKa

Hello. My name is Magda, but in the blogosphere, you may know me as eMKa.
You will find me on blog http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/. I'm very pleased to be a guest on the ScarpAndMe blog. You know me from mixed media projects, but also from the handmade cards.
For today visit, I decided to prepare my own card, using charming papers from
"Little Cuties" and "Pink Blossom" collections. I added also handmade foamiran flowers.
Full list of used products you will find below, and now
I want to thank you very much for your hospitality! I hope you will like my card.
eMKa.









Użyte produkty/
Used products:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)