sobota, 29 czerwca 2019

Fioletowy tag / Purple tag

Dzień dobry!

Mam ogromną przyjemość zaprezentować inspirację z najnowszej kolekcji ScrapAndMe. Na mojej pracy nie mogło zabraknąć wyciętych kwiatów ze specjalnego arkusza. Tag posiada warstwy, koronki i delikatne listki, a złote kropeczki dodają mu uroku. Mam pewność, że przypadnie wam do gustu ten fiolet. Ja zakochałam się w "Meadow Impressions" od pierwszego cięcia :).  


Good morning!

I have a great pleasure to present inspiration from the latest ScrapAndMe collection. On my creation couldn't miss cutting flowers from pattern papers. The tag has layers, laces, and delicate leaves, golden dots give it charm. I am pretty sure you will like this purple. I fell in love with "Meadow Impressions" at first cut :).









Życzę wam miłego dnia !
 Have a nice day!

Agnieszka

Produkty użyte i dostępne w sklepie.
Products used and available in the store

  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)