wtorek, 27 sierpnia 2019

Gościnnie Marta Celer/Guest Designer Marta Celer

Witajcie!

Dzisiaj mamy przyjemność gościć na naszym blogu Martę Celer, która wykonała przepiękną pracę, używając kolekcji Meadow Impression. Zobaczcie jej projekt i co pisze o sobie.

Hello!

Today we have the pleasure of having guest Marta Celer on our blog, she has done a beautiful work using the Meadow Impression collection. Have a look at her project, and what she wrote about herself.



Witajcie.

Mam na imię Marta. Jestem szczęśliwą mamą i żoną, wieczorami kartko maniaczką. Lubię robić kartki bogato zdobione, wielowarstwowe i gdy czas pozwala z własnoręcznie robionymi kwiatami. Ostatnio miałam możliwość przetestować najnowsze papiery Meadow Impressions zaprojektowane przez Klaudię Szpunar. Kolekcja papierów jest magiczna. Gdy tylko dostałam paczkę i zobaczyłam kolekcję na żywo to pomyślałam że są tak śliczne że szkoda mi je będzie pociąć. Ostatecznie jednak złapałam za nożyczki i nie pozwoliłam im zbyt długo leżeć. Dziś chciałam zaprezentować Wam pierwszą pracę którą zrobiłam z ich użyciem. Kartka urodzinowa  typu pop-up. Wykorzystałam do niej kwiatki i listki które znajdują się na dwóch dodatkowych arkuszach tej kolekcji. Kartkę ozdobiłam także ażurowymi motylkami i półperełkami. 
Pozdrawiam  i zapraszam na mojego bloga

My name is Marta. I am a happy mother and wife, in the evenings I'm a card geek. I like to do richly decorated, multi-layered cards and when I have time, cards with hand-made flowers. Recently, I had the opportunity to test the newest Meadow Impressions papers designed by Klaudia Szpunar. The collection is magical. As soon as I got the package and saw papers live, I thought they were so cute that I couldn’t cut them. Ultimately, however, I took the scissors and didn’t let Meadow Impression wait too long. Today I wanted to present the first work I did with this collection. This is a pop-up birthday card. I used flowers and leaves in two extra sheets of this collection. I also decorated the card with openwork butterflies and half-pearls.

I send you all best wishes and please have a see on my blog www.hello-my-scrap.blogspot.com and on Facebook facebook.com/hellomyscrap/  






ScrapAndMe products:
  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)