wtorek, 17 grudnia 2019

Blossom Blue floral cards. Inspiration from Maria Chesnokova

Witajcie drodzy przyjaciele!
Tu Maria Chesnokova. Dziś chciałabym Wam pokazać moje wiosenne kartki wykonane z kolekcji Blossom Blue.

Hello dear friends!
With you, Maria Chesnokova, today I want to show you my spring cards made from the collection
Blossom Blue.
Kiedy już zamierzałam zrobić kolejną zimową kartkę, przejrzałam papiery i znalazłam tą wspaniałą kolekcję papierów, której nie mogłam się oprzeć więc zrobiłam z niej te kartki.
When I was going to make another winter card, I sorted through the papers and found this wonderful collection of papers, could not resist and I made these cards.
Przyjrzyjmy się im bliżej 
Let's take a closer look at my cards
I used the Blossom Blue collection
  
Mariya Chesnokova was with you.
Była z Wami Maria Chesnokova.


Thank you for your attention and see you soon.
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia wkrótce!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)