niedziela, 15 marca 2020

Song of the wind. Spring inspiration from Maria Chesnokova/Pieśń Wiatru

Hello!
You are Maria Chesnokova with new inspiration. Today I want to show you the very spring card, which I called "Song of the Wind."


Witam wszystkich!
Tu Maria Chesnokova z nową inspiracją. Dzisiaj chciałabym pokazać Wam wiosenną kartkę, którą nazwałam „Pieśnią Wiatru”.



I wanted to create something light, personifying the arrival of spring. Therefore i used Blossom Blue collection and Leaves - Arkusz Do Wycinania



Chciałam stworzyć coś lekkiego, uosabiającego nadejście wiosny. Dlatego użyłam Blossom Blue collection i Leaves - Arkusz Do Wycinania








And the most attentive ones will see a shaker with sequins and sparkles under the window

A najbardziej uważni będą mogli dostrzec cekiny i błyskotki pod oknem - shakerem.


Here is such a spring inspiration, I hope you enjoyed it! 
With you was Maria Chesnokova, until we meet again!

Mam nadzieję, że moja wiosenna inspiracja spodobała się Wam!
Do zobaczenia wkrótce!
Maria Chesnokova

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)