poniedziałek, 26 października 2020

Birds in the nest

 Cześć, czas na nową inspiracje. Przepraszam, trochę późno publikuję post. Ciągle jestem zabiegana. Mam nadzieję, że wszyscy mieliście wspaniały weekend. Dziś przedstawiam Wam projekt ślubny. W mojej kartce użyłam nowej kolekcji: „Specjalnie dla Ciebie” oraz ręcznie robionych kwiatów z foamiranu. Mam nadzieję, że znajdziecie w nim coś inspirującego.

 Hi guys, time for new inspiration. I'm a bit late with my post sorry! Been rushing around! Hope you all had a great weekend. Today I bring you a wedding project. For my card I used this new collection: "Especially for You",  and handmade foamiran flowers. I hope you will find something inspiring in it.

 





Produkty od ScrapAndMe:

 

Miłego tworzenia,
Happy Crafting!
Agata

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)