wtorek, 31 sierpnia 2021

Vintage garden w ramce


Witajcie kochani!
Na topie u mnie cudowna kolekcja od ScrapAndMe Vintage Garden. 
Kiedy ją dostałam od razu wiedziałam, co chce z niej zrobić. Mam w głowie zdjęcie pewnej pary młodej, właśnie w czerwonej sukni na schodach. To ono zagości na tej pracy, jednak nie posiadam go fizycznie, wiec zastąpiłam go tą wyjątkową panią. Chciałam aby tym razem ramka nie była przesadzona dodatkami, a tak na prawdę piękno stanowiło zdjęcie samo w sobie. Docelowa ramka której użyje będzie czarna, więc delikatny środek wpasuje się w nią akurat. Jednak nie mam możliwości podjechać obecnie do sklepu, a bardzo chciałam się podzielić z Wami tym projektem, dlatego dziś zapraszam na zestaw czerwieni z bielą. 







 

Pozdrawiam cieplutko 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)