poniedziałek, 26 sierpnia 2024

Kartka obrotowa- Ania Rokicka

 Witajcie kochani!

Podczas ostatniego live’a stworzyłam kartkę obrotową, która jest nie tylko efektownym prezentem, ale również praktycznym mini albumem na małe zdjęcia czy ważne zapiski. To niezwykłe połączenie estetyki i funkcjonalności sprawia, że kartka z pewnością zachwyci obdarowaną osobę.

Do jej wykonania sięgnęłam po kolekcję Sunny Blooms, która od razu przyciąga wzrok swoją delikatnością i pięknymi, subtelnymi kwiatowymi motywami. Te wyjątkowe papiery dodają projektowi lekkości i romantycznego charakteru, idealnie wpisując się w styl każdej uroczystości, od urodzin po ślub.

Konstrukcja kartki obrotowej może wydawać się skomplikowana, ale na live'ie dokładnie przeprowadziłam Was przez każdy krok, pokazując, jak w prosty sposób osiągnąć efekt wow. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji obejrzeć, serdecznie zachęcam – jestem pewna, że będzie to dla Was inspirujące doświadczenie.

A teraz mam dla Was coś jeszcze! Na naszym profilu na Facebooku ruszył konkurs, w którym możecie wykazać się swoimi umiejętnościami i wygrać fantastyczne nagrody. To świetna okazja, by poeksperymentować z technikami, wypróbować nowe pomysły i po prostu cieszyć się kreatywnym procesem. Zapraszam do wspólnego tworzenia i dzielenia się efektami swojej pracy!









Wykorzystalam:








Pozdrawiam serdecznie
Ania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)