środa, 1 lutego 2017

Design Team 2017 - witamy :)

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przysłali zgłoszenia w odpowiedzi na nasz DT Call ogłoszony na początku stycznia.
Wspaniale było Was odwiedzić i poznać tyle pięknych miejsc w sieci i tyle twórczych osób. Wasze blogi i profile w mediach społecznościowych są bardzo inspirujące, tworzycie piękne prace!!
Jednak w naszym zespole miejsca były ograniczone :) Musieliśmy podjąć decyzje, nie wszystkie były łatwe, ale ostatecznie udało nam się wyłonić ekipę na ten 2017 rok.

Poznajcie nasz zespół:



W 2017 roku na naszym blogu inspirować Was będą:


Witajcie 🙂 
Jestem Aga, w sieci znana jako Agnes B. Od kilki lat scrapuję...wcześniej troszkę szyłam królisiowe Tildy, a teraz głównie tworzę kartki okolicznościowe...
Miło mi dołączyć do zespołu ScrapAndMe...mam nadzieję, że będę Was fajnie inspirować 😉


Iwona

Dumna matka dwójki dorosłych już dzieci Małgorzaty i Grzegorza, żona cudownego faceta :)
Kobieta pracująca w branży transportowej - spedycja. W wolnych chwilach scrapująca w zaciszu swojego pokoiku.
Praca z papierem okazała się tym co szukałam chyba od zawsze, ale to dzięki córce odnalazłam swój świat, swoje hobby :)
Zaczęłam tworzyć exploding box, potem kartki, albumy i inne rzeczy - większość moich prac można obejrzeć na moim blogu,
którego nazwę wymyślił syn - Prezent Sam w Sobie :)
Mogę szczerze napisać, że jestem szczęśliwą matką, żoną i scraperką :)
Pozdrawiam Iva




Witam serdecznie 🙂.
Mam na imię Anna, jestem mamą pełnoletnich już córek i nastoletniego syna.
W zasadzie mój świat kręci się wokół rodziny i moich zainteresowań. Kiedyś był to haft krzyżykowy, obrazy malowane igłą, teraz od czterech lat są to prawie wyłącznie kartki, które z biegiem czasu nabierały coraz to innego stylu i charakteru. Dziś są one przeważnie warstwowe, najlepiej z udzieranego papieru, zresztą papier jest dla mnie bardzo plastyczny, lubię się nim bawić, udzierać , wywijać, a na pewno szarpać w różnych możliwych miejscach. Czasami jednak mam ochotę, na coś zupełnie innego, bardzo delikatnego, eleganckiego, czy to kartki, zaproszenia ślubne, czy księgi gości, albumy albo boxy, których jednak nie robię na co dzień.
Bardzo się cieszę, że dołączyłam do tak wspaniałego Teamu i że będę mogła Was inspirować pracami z pięknych papierów ScrapAndMe.




Witam serdecznie! :)
Cieszę się bardzo, że mogę "zasiadać" w tak zacnym, twórczym gronie! :)
Swoją twórczą energię spożytkowuję - przede wszystkim - na przygotowywaniu kartek okolicznościowych, ale jest jeszcze kilka dziedzin, które doszły wraz z biegiem lat i być może je też będę mogła Wam zaprezentować.
Prywatnie jestem żoną mężczyzny, który nie od razu, ale dopiero z biegiem czasu zaczął pojmować moją pasję do tego stopnia, że akceptuje moje wydatki z nią związane i matką rozbrykanego prawie 5-latka z pociągiem do... kolorowych papierów. :)
Mój obecny blog to Kuźnia Rzeczy Kreatywnych. Nazwę wymyślił mój mąż. :)
Pozdrawiam serdecznie!



Mam na imię Monika, w necie Marbella.
Już jako dziecko byłam zafascynowana papierem i tkaninami. Inspirują mnie głównie ciekawe faktury i wzory.
Ważna dla mnie jest dbałość o detale, precyzja wykonania i to, by efekt końcowy mnie w pełni zadowolił i usatysfakcjonował. Tworzę głównie boxy i albumy.
Moja strona http://marbella-craft.blogspot.com/



Mam na imię Marta, a w internecie PaNaKo z Papieromanii.
Kreatywność i różnego rodzaju robótkowanie towarzyszyły mi od młodości, zawsze lubiłam mieć czymś zajęte ręce. Od wielu lat nie rozstaję się z moją największą pasją papieroplastyką i papierową florystyką.
Uwielbiam robić kwiaty i potem wykorzystywać je w swoich różnych projektach.
Staram się pokazywać w swoich pracach różnorodność technik, bo bardzo lubię eksperymentować.


Na imię mam Aneta, scrapuję i publikuję w necie jako Shraddha. 
Scrapbooking poznałam wiele lat temu, jednak początkowo przez bardzo długi czas był on dla mnie tylko dziedziną do podziwiania. Twórczo zajmowałam się wtedy biżuterią. 
Ponad pięć lat temu wciągnęłam się w scrapowanie na dobre. Przeglądałam blogi scrapowe, coraz więcej robiłam swoich prac. A potem już poszło 🙂 
Dzisiaj papiery i przydasie to jest to co wypełnia większość mojego czasu i mieszkania 😉



Mnie już pewnie znacie ;) Nazywam się Agata, w sieci funkcjonuję od lat jako vairatka. Scrapbookingiem zajmuję się od 2010 roku, wtedy załozyłam bloga i zaczęłam pokazywać swoje prace. Wcześniej też nie próżnowałam, zawsze COŚ robiłam - szyłam, wyszywałam, szydełkowałam... Moje ręce są zawsze zajęte, głowa zawsze pełna pomysłów, tylko doba jest za krótka do zrealizowania wszystkich planów ;)
Jedno jest pewne - rękodzieło wszelakie to to, co odmieniło moje życie, pozwoliło odnaleźć miejsce i cel, i daje mi wciąż siłę do funkcjonowania...
Mam nadzieję, że będziecie stałymi gośćmi naszego bloga i dacie się zaispirować, m.in. moimi pracami :)

Pozdrawiamy :)

2 komentarze:

  1. Wow, wspaniały DT. Moje gratulacje dla dziewczyn. Życzę wam niekończącej się weny, abyście ciekawie nas inspirowały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)