wtorek, 28 lutego 2017

Sweet Dream 2 #05/#06 i koronka

Witamy :)

Dzisiaj ja z Martą chciałybyśmy pokazać Wam, jak można na zupełnie inne sposoby użyć jednego papieru, który jest podstawą naszych dzisiejszych inspiracji, a jest nim Sweet Dream 2 #05/#06.
Ale naszym głównym tematem jest Koronka.


Ja przygotowałam jajko wielkanocne, dosyć proste, ale z udzieranymi paskami papieru Sweet Dream 2 #01kwiatami, metalowymi dodatkami, a na tło jajka użyłam właśnie Sweet Dream 2 #05.  U mnie koronka jednak nie występuje na pierwszym planie, wkomponowałam ją w bukiet wiosennych kwiatów.






A u mnie prosto i bez kwiatów ;). Z koronkami  i papierem Sweet Dream 2 #05/#06  w roli głównej. Mało wystających dekoracji, bo jest to kalendarz, który będzie intensywnie użytkowany.








Pozdrawiamy sedecznie
 Anna Karasiowa
i Marta PaNaKo 

2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)