czwartek, 29 sierpnia 2013

Niespodzianka :)

Witajcie :)
wygląda na to, że czas niespodzianek na naszym blogu jeszcze się nie skończył :)

z ogromną radością witam w gronie projektantek naszego DT Humę, która od dziś będzie Was jakże pięknie inspirować na naszym blogu :)


już się nie mogę doczekać tych wszystkich pięknych prac, jakie zobaczymy...
ale o nich już napisze sama projektantka, pozdrawiam Was serdecznie i oddaję jej głos. Aneta.




Witajcie, witajcie! Bardzo mi miło zasilać szeregi DT ScrapAndMe :) Postaram się Wam pokazać, że można nad papierami troszkę się poznęcać i nie zawsze grzecznie je wykorzystać ;-) Ale spokojnie, żaden nie ucierpi ;-) Na dowód tego poniżej LO, które stworzyłam na moim ulubionym papierze Foggy Time. Użyłam farb akrylowych i ecoliny, by przygotować tło, a potem już tylko cięłam i kleiłam:) Oprawiałam więc zabawę moich chłopaków w męski sposób.







Użyłam:






Ciepło pozdrawiam i do zobaczenia!

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)