piątek, 11 lipca 2014

ScrapAndMe LO

Witajcie :)

Dzisiejszy post inspiracyjny pojawia się o dość nietypowej porze, prawda?

Ale mam na to (myślę, że dobre) wytłumaczenie :))

Od kilku dni pracowałam jak mróweczka, żeby jak najszybciej móc udostępnić Wam nasz nowy, lepszy :) sklep internetowy. Ustawiałam dane, malowałam ściany, układałam towar na półkach :)

I już jest!!! Działa :) http://scrapandme.pl
 Zapraszamy, odwiedźcie nas w nim, rozgośćcie się... 

W ciągu tych intensywnych dni miałam momenty "załamki"... w takim właśnie momencie powstało LO, które chciałabym Wam dzisiaj pokazać (moje DRUGIE LO w formacie 30x30!!) :)

Zrobiłam je, żeby sobie przypomnieć, że nie.... nie poddaję się :) bo ja przecież kocham ScrapAndMe!!:) A jak kocham, to dam radę :)






Tworząc je, poszłam trochę na żywioł :)

Jak Wam się podoba?

W tej pracy wykorzystałam:

Uwaga, uwaga!!! Linkuję do nowego sklepu :D


Pozdrawiam serdecznie!!
Aneta (Shraddha)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)