poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Mini album na insta fotki

Hej :)

Na dziś przygotowałam dla Was mini album na mini fotki.
Jakiś czas już planowałam zebrać mini zdjęcia moich dzieciaków w jakąś jedną formę. Stanęło na tym, że zrobię dla nich ten albumik.


Przy jego wykonaniu wykorzystałam tylko jeden wzór papieru - jest to Romantic Letter #03/#04.
Wzór okładki i poszczególnych strony wzmocniłam stemplując moim ulubionych stemplem - pismem odręcznym.


 Klisza umieszczona na okładce wycięta jest z arkusza Romantic Letter #05/#06.





Materiały:

 


Przypominam Wam też o trwającym u nas wyzwaniu "Morskie opowieści".
Na Wasze prace czekamy do 30 sierpnia :)



Pozdrawiam serdecznie :)


3 komentarze:

  1. świetny album, bardzo fajny format

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się spodobał :)

      Usuń
  2. Świetny album, to Twoje dzieło? :) Jeśli tak, to szacunek ogromny, wyszedł przepiękny. Ja najczęściej kupuję przez internet, mam nawet swoją ulubioną stronkę https://www.albumyfoto.pl/albumy-dzieciece.html. Akurat jestem jeszcze z tej starszej daty i wciąż wywołuję wszystkie zdjęcia. To w końcu nasze wspomnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)