piątek, 10 marca 2017

25 Rocznica Ślubu

Miała być Księga Gości jest album, ale tak naprawdę będzie to połączenie jednego i drugiego:)
Album jest mój ♥własny ♥własny♥ znaczy zrobiony dla mojej kochanej rodzinki na 25 Rocznicę Ślubu, która wypadała 29 lutego, ale spotkanie rodzinne dopiero w najbliższą sobotę.
Na okładce są cztery serca przedstawiające moją cudowną rodzinkę, każde serce jest podobne, a jednak inne :)
Papier jaki wykorzystałam na okładce to prześliczny  Romantic Letter #04
 - natomiast cały album będzie połączeniem  obu kolekcji  Sweet-dream-2  i Romantic-letter.
Kolejne strony z tego wydarzenia będę chciała Wam również tutaj pokazać ♥
                                                             


  Jak wspomniałam wyżej wykorzystałam
cudowny papier Romantic Letter


który zakupicie w ScrapAndMe

Pozdrawiam serdecznie Iva





1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)