niedziela, 13 sierpnia 2017

Gościnna Projektantka - Monia

Witajcie w niedzielne, wakacyjne południe:)

Z wielką przyjemnością mamy zaszczyt przedstawić Wam naszą gościnną projektantkę, którą w tym miesiącu została Monika Jakubowska -  Monia


"Witajcie.
Bardzo miło jest mi gościć na blogu ScrapAndMe i pracować ze ślicznymi, delikatnymi papierami. Zrobiłam dwie kartki ślubne. 
Pierwsza kartka jest kwadratowa, do jej wykonania użyłam różowych papierów: ciemniejszego Magic Time #02, jaśniejszego Pastel Candy #01, a listki wycięłam z Summer Love #06. Ozdobiłam również wnętrze kartki i pudełko. 
Do wykonania drugiej kartki użyłam pięknych fioletowych papierów: ciemniejszy to Magic Time #06, a delikatny, jaśniejszy to Sweet Dream #02. Listki wycięłam z Summer Love #06. 
Dziękuję za zaproszenie"






Moniu, dziękujemy Ci serdecznie za przepiękne inspiracje :)
Więcej cudnych prac Moniki  możecie obejrzeć na jej blogu - zajrzyjcie koniecznie!

Życzymy Wam twórczej niedzieli:)
Z pozdrowieniami - zespół ScrapAndMe :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)