czwartek, 10 sierpnia 2017

W dniu ślubu pastelowo

Hej hej :)
Dziś moja pierwsza inspiracja na blogu po długiej, długiej przerwie. Bardzo się cieszę, że wróciłam do inspirowania w ScrapAndMe :)

Na tą pierwszą inspirację zdecydowałam się przygotować kartkę ślubną. Klejąc ją wybrałam pastelowe papiery z kilku kolekcji, tworząc moim zdaniem bardzo przyjemną dla oka całość :)


Główną ozdobą mojej kartki są dwa serca wycięte z dwóch stron tego samego arkusza papieru - jedna strona miętowa, druga szara, a całość to arkusz Romantic Letter #03/#04.


Jako bazę kartki wykorzystałam gotową bazę ze sklepu, na nią warstwowo nakleiłam coraz mniejsze kawałki papieru. Pomiędzy warstwami umieściłam tekturki z kwiatem lawendy, kartkę ozdobiłam kwiatami i pięknym tekturkowym napisem.
Listki do kwiatków wycięłam z zielonego arkusza z kolekcji "Summer Love".


Bardzo jestem ciekawa, czy taka kartka Wam się podoba. Zostawcie poniżej komentarz :) Będzie mi bardzo miło :)

Produkty, których użyłam:

Papier do scrapbookingu "Romantic Letter #03/#04"
Papier do scrapbookingu "Pastel Candy #01/#02"
Papier do scrapbookingu "Magic Time #01/#02"
Papier do scrapbookingu "Summer Love "#05/#06"
Baza kartki 13,5x13,5 kolor kraft
Tekturka "Kwiaty lawendy - Sweat lavender"


PS. Pamiętajcie o naszych aktualnych wyzwaniach:

Pozdrawiam :)
Aneta.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)