czwartek, 7 czerwca 2018

Gościnnie Aneta Mońka

Witamy :)

Dzisiaj  mamy dla Was bardzo oryginalny
 i wyjątkowy projekt, a to za sprawą naszego gościa, 
którym jest

Anetka przygotowała przecudny taras,
jakże misternie wykonany
 i przemyślany w każdym szczególe.
Zobaczcie, jakiż jest bogaty w efektowne dodatki,
również te najmniejsze,
idealnie dobrane kolorystycznie do naszych papierów.
My jesteśmy zachwyceni pomysłem
i samym wykonaniem, jesteśmy też pewni,
że i Wy również.


A teraz kilka słów od naszego gościa :

Cześć :)
Mam na imię Aneta, ale większość zna mnie jako Twiglet.
Na co dzień zajmuję się projektowaniem tekturek, 
które potem wykorzystuję w swoich pracach :)

Bardzo dziękuję Ani za zaproszenie, papiery ScrapAndMe mnie zauroczyły,
pracować z nimi to sama przyjemność :).

Nie tworzę ostatnio zbyt wielu kartek, polubiłam za to formy przestrzenne, 
ozdobienie ich zajmuje więcej czasu, ale jest to dla mnie fantastyczna zabawa i relaks.

Chciałabym Wam pokazać taras, który ozdobiłam papierami z kolekcji „Romantic Garden cz.2”
- wykorzystałam je by okleić ścianki, „podłogę” oraz jeden z mebelków.
Ganek może służyć jako pudełko na prezent - posiada szufladkę :)
Pozdrawiam Was serdecznie i zapraszam do oglądania.
Twiglet










Aneta użyła :
  

2 komentarze:

  1. Jak uroczo! Śliczny tarasik :D Chciałoby się mieć taki magiczny zakątek...

    OdpowiedzUsuń
  2. A skąd tekturki uzyte do tej pracy?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)