środa, 4 lipca 2018

Witaj na świecie! / Welcome to the world!

Dziś miałam ogromną przyjemność pociąć najnowszą kolekcję Little Cuties, stworzoną przez Klaudię - ja jestem zachwycona!!! Powstał box powitalny na narodziny chłopca :) W centrum jest miś z gipsu, a na ściankach kieszonki ozdobione grafikami z kolekcji.

Jestem pewna, że powstanie jeszcze mnóstwo pięknych prac z tej kolekcji!!

Today I had the great pleasure to cut the latest collection "Little Cuties" created by Klaudia Szpunar - I am delighted!! I made an exploding box for a birth of a boy :) In the center is a teddy bear with plaster, and on the walls of pockets decorated with graphics from the collection.

I'm sure that there will be a lot of beautiful works from this collection !! 













Użyłam/I used:



A czy Wy macie i pocięliście już tą cudną kolekcję?

Pozdrawiam :)

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)