środa, 18 lipca 2018

Gościnnie Henriëtte van Mierlo / Guest Designer Henriëtte van Mierlo

Witajcie :)
Hello :)

Dzisiaj witamy u nas 

Today our Guest Designer is 
Dzisiaj Henriëtte przygotowała dwie cudowne kartki lizaki,
z naszych najnowszych papierów Little Cuties.
Zobaczcie sami, jak wspaniale obie prace wyglądają,
 ale najpierw kilka słów od Henriëtte.

Henriëtte made for today two wonderful a lollipop cards,
 with our newest papers Little Cuties.
Take a look, how gorgeous the both works are, 
but first a few words from  Henriëtte :



My name is Henriëtte van Mierlo, 49 years. I live in The Netherlands with my boyfriend Robert and I have a 17 year old daughter. I work 3 days a week in financial administration and in my sparetime I love to craft, especially cardmaking, but also home decors, 3D models or shabby chic projects. I’ve been making cards for many years, starting with 3d cards (learning by watching my mother make those) . I've used clear and digital stamps for years and made clean and simple cards but nowadays I like more the shabby chic style. This was triggered by learning about foamiran only last year. I started making flowers and my cardmaking style changed to a more shabby chic/scrap kind of way.



Nazywam się Henriëtte van Mierlo i mam 49 lat. Mieszkam w Holandii z przyjacielem Robertem, mam też 17letnią córkę. Pracuję trzy razy w tygodniu w księgowości, a w wolnym czasie lubię tworzyć, szczególnie kartki, ale również modele 3D i projekty shabby chic. Kartki zaczęłam robić wiele lat temu, na początku były to kartki 3D, uczyłam się ich wzorując się na pracach mamy.  Przez wiele lat używałam digów i robiłam głównie kartki C&S, teraz jednak wolę zdecydowanie styl shabby chic, dlatego rok temu zaczęłam sama robić kwiaty z foamiranu. 





Wiki użyła:
Wiki used :
  


2 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)