poniedziałek, 16 lipca 2018

Gościnnie Wiktoria Lippich-Kurek/Guest Designer Wiktoria Lippich-Kurek

Witajcie :)
Hello :)

Dzisiaj witamy u nas 

Today our Guest Designer is 

Wiki na to dzisiejsze spotkanie,
przygotowała dwie cudowne słodkie prace,
kartkę dla chłopca i LO dla małej dziewczynki,
z naszych najnowszych papierów Little Cuties.
Zobaczcie sami, jak wspaniale obie prace wyglądają,
 ale najpierw kilka słów od Wiktorii.

Wiki made for today two cute and wonderful works
- card for a little boy and LO for a little girl,
with our newest papers Little Cuties.
Take a look, how gorgeous the both works are, 
but first a few words from Wiktoria :


Witajcie, bardzo mi miło, że mogę gościć dzisiaj na blogu ScrapAndMe. Na imię mam Wiktoria, dla bliskich po prostu Wiki. Mieszkam na Śląsku razem z moimi córkami i wiecznie wyjeżdżającym mężem. Zaczęłam tworzyć, aby odreagować, zrelaksować się. Nie mam swojego określonego stylu, cały czas szukam, co chwila zmieniają się moje upodobania ;) Obecnie mam "fazę" na wycinanie. Zdarzają mi się prace, gdzie cała kompozycja jest stworzona z wyciętych elementów. Dlatego też, kiedy najnowsza kolekcja Little Cuties trafiła w moje ręce, nie mogłam się oprzeć i złapałam za nożyczki.


Hi, it's a big pleasure to be a guest designer on ScrapAndMe blog. My name is Wiktoria, for friends just Wiki. I live in Silesia with my daughters, and often traveling husband. I started to create to relax after a hard day, that happens very often ;). I'm still looking for my style, changing ways to create. Now I love to cut. There are projects, that are only from self-cut pieces. So when I got the Little Cuties collection, I couldn't resist to cut it ;)


Tak się rozpędziłam, że jednego wieczoru powstały dwie prace. Najpierw chłopięca kartka.

I liked it so much, that I've made two projects one evening. First one is a card for a little boy.



Wiki użyła:
Wiki used :
 

Następnie wydrukowałam zdjęcie mojej młodszej córki sprzed pięciu lat i zrobiłam LO, tym razem w różowym kolorze ;)

Next I've printed my youngest daughter old photo and made a layout. In pink this time.





Wiki użyła:
Wiki used :
 


Zapraszamy  na nasze aktualne wyzwanie 

We encourage you to take part in our newest challenge

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)