niedziela, 9 września 2018

Gościnnie Magda Urbaniak / Guest Designer Magda Urbaniak

Kochani,
 witamy dzisiaj kolejnego gościa na naszym blogu, 

We've got another special guest on our blog today. It's



Magda przygotowała  dzisiaj cudowną urodzinową kartkę,
z kolekcji Romantic Garden cz.1
Zobaczcie sami, jak wspaniale jej praca wygląda,
 ale najpierw kilka słów od Magdy.

Magda made  for today wonderful birthday card 
 with our papers collection Romantic Garden part.1.
Take a look, how gorgeous it is, 
but first a few words from Magda :


Witajcie! Bardzo mi miło gościć dzisiaj na blogu sklepu ScrapAndMe. Mam na imię Magda i od ładnych paru lat mieszkam w Irlandii. Świat scrapbookingu odkryłam przypadkiem dwa lata temu i  od tego czasu tworzę coś w niemal każdej wolnej chwili. Lubię różne style i formy, ale najbliższe mojemu sercu są prace mediowe. Moje projekty znajdziecie na blogu magdalenasattic.com ,gdzie serdecznie Was zapraszam, a na dzisiejsze spotkanie przygotowałam delikatną karteczkę z cudownych papierów z kolekcji Romantic Garden Part1. Wycinanie elementów z papieru na pewno nie jest moją mocną stroną, ale staram się mieć otwarty umysł i próbować wszystkiego:)
Dziękuję Wam za uwagę i pozdrawiam cieplutko!
Magda


Hi there! I’m delighted to guest design at ScrapAndMe blog today. My name is Magda and I’ve been living in Ireland for a good couple of years. I discovered the world of scrapbooking accidentally about two years ago and have been creating ever since. I especially love to create in mixed media style, but I also enjoy card making. You will find my projects at magdalenasattic.com and today I’d like to share with you a card I’ve made using papers from the Romantic Garden part 1 collection. Fussy cutting clearly isn’t a strength of mine, but I’m open minded and love to try new things:)
Thanks for having me! All the best!
Magda



Magda użyła :
Magda used :
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)