piątek, 28 września 2018

Gościnnie Natalia Gładczak / Guest Designer Natalia Gładczak

Kochani,
witamy kolejnego gościa na naszym blogu, 


We've got another special guest on our blog. 
It's
Natalia przygotowała  dzisiaj śliczną świąteczną kartkę,
z najnowszej kolekcji Christmas Memories ,
Zobaczcie sami, jak wspaniale jej praca wygląda,
pięknie, bardzo nastrojowo.
 ale najpierw kilka słów od Natalii.

Natalia made  for today beuatiful Christmas card 
 with our newest papers collection Christmas Memories.
Take a look, how gorgeous it is, 
beautifully, very moody.
but first a few words from Natalia :

Mam na imię Natalia, a w Sieci można mnie znaleźć pod nazwą „Papierowa Szklarnia” – to moje małe miejsce, gdzie w domowym zaciszu powstają różne prace. Ostatnio najczęściej tworzę exploding boxy oraz kartki, ale też albumy. Poznałam scrapbooking 3 lata temu, ale wciąż się uczę. Do tej pory nie miałam okazji stworzyć kartki na Boże Narodzenie, ale wygrałam świąteczne papiery w candy i już nie było odwrotu :D.


My name is Natalia. On the internet you can find me under the name "Papierowa Szklarnia" - this is my little place, where various works are created in the privacy of my home. Recently, I most often create exploding boxes and cards, but also albums. I discovered scrapbooking 3 years ago, but I'm still learning. So far I have not had the opportunity to create a Christmas card, but I won some Christmas papers, and there was no going back.


Natalia użyła :
Natalia used :
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)