środa, 17 lipca 2019

Gościnnie Barbara / Guest Designer Barbara

Serdecznie witamy Barbarę Kras
Dzisiaj gościnnie przedstawi swoją pracę, jaką wykonała z kolekcji "Pink Blossom".

Say hello to Barbara Kras. Today she presents her work, which she made from the collection "Pink Blossom".


Cześć,
Mam na imię Basia.  Jestem uśmiechniętą i pozytywnie nastawioną do świata żoną i mamą. Staram się nie zwracać uwagi na to czego nie lubię i doceniać każdą chwilę. Kartki zaczęłam robić zupełnie przypadkiem, a pierwsza powstała 2,5 roku temu. Ponieważ, nic nie dzieje się bez powodu, ten właśnie przypadek przyczynił się do odnalezienia przeze mnie  pasji swojego życia. Sprawiła ona, że odnalazłam tą część siebie, której od dawna mi brakowało. Od tamtego czasu, z dnia na dzień, tworząc kolejne projekty, utwierdzam się w przekonaniu, że to część mnie, z której już nigdy nie potrafiła bym zrezygnować.





Basia użyła :
Basia used :

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)