wtorek, 2 lipca 2019

Gościnnie Natalia/Guest Designer Natalia

Mamy przyjemność przedstawić Wam kolejnego gościa na naszym blogu, a jest nim...

We have pleased to present to you another guest on our blog, and it is...



Natalia zwyciężyła w naszym wyzwaniu nr 55. Zobaczcie co piszę o sobie i pracy, która wykonała dla ScrapAndMe :) 
Natalia won our challenge No. 55. See what she write about herself and her work for ScrapAndMe :)

Witajcie :)
Mam na imię Natalia i z ogromną przyjemnością goszczę dziś na blogu ScrapAndMe :)
W internecie znajdziecie mnie na Facebooku: https://www.facebook.com/byNataliaKrolak/
Na dziś przygotowałam kartkę ślubną w formacie DL,
z figurką pary młodej z masy plastycznej i ręcznie robionymi różami z papieru.
Do jej stworzenia użyłam papierów z dwóch kolekcji: Simple Story Beige i Pink Blossom, z tej pierwszej powstały róże. :)
Dodatkowo użyłam również gazy, tekturek i elementów wyciętych z arkuszy do wycinania z obu kolekcji.
Tekturki delikatnie potuszowałam i przeciągnęłam złotym musem, a kwiaty i element z masy dodatkowo musnęłam opalizującymi woskami — niestety te efekty bardzo ciężko było mi uchwycić na zdjęciach :) - wierzę, że ujrzycie je oczami wyobraźni ;)
Na koniec dodałam białe kuleczki, dokleiłam półperełki i całą kompozycję pochlapałam na biało :)
Czy trafiłam w Wasze gusta? - mam nadzieję, że tak ;)
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za zaproszenie :)
Natalia.

Hello :)

My name is Natalia and I pleased to be visiter ScrapAndMe today. You can find me on the internet on Facebook: https://www.facebook.com/byNataliaKrolak/
as well as on Instagram: https://www.instagram.com/handmade.and.me/
I prepared a wedding card in DL format, with figurine bride and groom, and handmade paper roses. For my work I used papers from two collections - Simple Story Beige, and Pink Blossom, I made my roses for the first of them. I also used gauze, chipboards and fussy cuts from both collections. Chipboards delicate covered ink for edges and I gave them a dab of golden mousse, the flowers and the decorations of modeling clay I also touched them the iridescent waxes - unfortunately, these effects very hard to grab in the pictures - I believe that you can see them through the eyes of the imagination.
The last step was added white balls, half-pearls and splashed the whole composition white paint. 
Do you like my creation? - I hope so.
Best wishes and thank you very much for your invitation.
Natalia.

A teraz zapraszamy do obejrzenia pracy, jaką przygotował nasz Gość!
And now we invite you to watch the work that our Guest has prepared!












 



6 komentarzy:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)