niedziela, 15 września 2019

Gościnnie Kasia Bielak/Guest Designer Kasia Bielak

Mamy przyjemność przedstawić Wam kolejnego gościa na naszym blogu, a jest nim...

Kasia Bielak

We have pleased to present to you another guest on our blog, and it is...





Kasia zwyciężyła w naszym wyzwaniu nr 58. Zobaczcie co piszę o sobie i pracy, która wykonała dla ScrapAndMe :) 
Kasia won our challenge No. 58. See what she write about herself and her work for ScrapAndMe :)

Witam wszystkich. Mam na imię Kasia, w scrapowym świecie funkcjonuję jako Kabis. 
Moje prace możecie obejrzeć tu https://kabis-kartki.blogspot.com/. Bardzo się cieszę, że mogę gościć na blogu ScrapAndMe:) Jestem szczęśliwą mamą Milenki i Izy oraz żoną bardzo fajnego Grześka:) Moja przygoda z papierem trwa już 7 lat, a najbardziej w tym wszystkim podoba mi się możliwość personalizacji. Wykonuję głownie kartki, chociaż powoli otwieram się na nowe formy.
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam dwa zestawy ślubne. Pierwszy wykonałam z papierów Meadow Impressions. To jest absolutnie moja kolorystyka! Uwielbiam takie zestawienia kolorów. Drugi zrobiłam z (teoretycznie) męskiej kolekcji Something Else, ale, jak widać, idealnie nadaje się również na tematy ślubne:) Mam nadzieje, że oba zestawy przypadną Wam do gustu.
Pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie:)


Hello everybody. My name is Kasia, but on the internet, I use the nickname Kabis. You can find my works on blog  https://kabis-kartki.blogspot.com/. I am pleased to be the visitor at ScrapAndMe today. I'm a happy mother of Milena and Iza, and Greg's wife. My paper adventure started seven years ago. I usually make cards, but also I'm open to other forms and technics. I prepared for inspiration two wedding sets. First from the Meadow Impression collection. It is absolutely my colors, I love this combination of purple hues! The second I made from Something.else, which is rather a masculine collection, but as you see, these papers are great for the wedding jobs too. I hope you enjoy my works. Best wishes and thank you very much for your invitation.










 

4 komentarze:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)