środa, 23 października 2019

Christmas box from Senkovskaya Elena

Hello friends! 
Are you already preparing for Christmas and New year? I have already plunged into this fascinating creative process! Do you agree that giving and receiving gifts in a beautiful package is much more pleasant and joyful? So I decided to show you how I decorate an ordinary box, turning it into a very beautiful gift packaging. I used Christmas Memories paper in the decor. It is luxurious and very festive!

Cześć przyjaciele!

Czy już przygotowujecie się na Boże Narodzenie i Nowy Rok? Ja już zanurzyłam się już w ten fascynujący proces twórczy! Zgodzicie się, że dawanie i otrzymywanie prezentów w pięknym opakowaniu jest znacznie przyjemniejsze i radośniejsze? Postanowiłam więc pokazać, jak ozdobię zwykłe pudełko, zamieniając je w bardzo piękne opakowanie na prezent. Do dekoracji użyłam papieru Christmas Memories. Pudełko dzięki temu jest luksusowe i bardzo świąteczne!
Also in the decor used lace flowers and berries.
I invite you for tutorial.
Zapraszam do obejrzenia jak powstawało pudełko.
Wykorzystałam: / I used:


Dziękuję za uwagę i do zobaczenia wkrótce!
Thank you for your attention and see you soon!


1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)