piątek, 25 października 2019

Urodzinowe kartki dla chłopców - Inspiracja Agnieszki Korman/Birthday cards for boys.

Witajcie kochani!
Zapewne wiecie już o tym, że najnowsza kolekcja Joyful Kids jest pełna nasyconych barw i pięknych grafik. Do tej pory moje koleżanki pokazywały wdzięczną, dziewczęcą stronę tej kolekcji. Ja postanowiłam odkryć piękno tych papierów w chłopięcym wydaniu ;) 

Hello, my dears!
You probably already know that the newest Joyful Kids collection is full of saturated colors and beautiful graphics. Until now, my friends have shown a graceful, girlish side of this collection. I decided to discover the beauty of these papers in the boys' edition;)

Pierwsza kartka posiada tylko kilka trójwymiarowych elementów
 i dzięki temu bez problemu zmieści się w kopercie. 

The first birthday card has only a few three-dimensional elements 
and thanks to this it will easily fit in an envelope.
Druga kartka posiada trójwymiarową ramkę, co sprawiło, że mogłam wycięte elementy
umieścić na niej, jak również pod nią, co dało bardzo fajny efekt.

The second card has a three-dimensional frame, which allowed me to put the cut elements on it, 
as well as under it, which has a very nice effect.





Do zrobienia kartek użyłam:
To make the cards I used:
  
 
Dziękuję za uwagę i do zobaczenia niebawem :) 
Thank you for your attention and see you soon :)


Agnieszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)