piątek, 24 kwietnia 2020

Tutorial step by step to fotoframe from Senkovskaya Elena/Krok po kroku jak zrobić ramkę na zdjęcie.

Hello friends! 
Despite all the obstacles and difficulties, I received my long-awaited box with new collections from Scrap and me! Hurray! And with great pleasure, I cut a lot of beautiful floral elements from charming chic collections Celebrations Blue and Celebrations Rouge
How I love these flower collections! I'm thrilled!
With the help of floral elements from the collection, I made decor for a simple frame. 


Witajcie przyjaciele!
Z małymi trudnościami w końcu otrzymałam moje długo oczekiwane pudełko, z nowymi kolekcjami od SrapAndMe! Hurra! Z wielką przyjemnością powycinałam mnóstwo pięknych kwiatowych elementów z uroczych i eleganckich kolekcji Celebrations Blue i Celebrations Rouge. Zakochałam się w tych  kolekcjach kwiatowych! Jestem nimi zachwycona!
 Za pomocą tych roślinnych elementów  ozdobiłam prostą ramkę.





And I am very happy to share with you a tutorial on creating such an interesting object for decorating your interior.


Bardzo się cieszę, że mogę pokazać wam dzisiaj tutorial na ciekawą dekorację - ramkę na zdjęcie.




Elena Senkovskaya was with you.



Have a good day and see you all again!

Życzę Wam miłego dnia i do zobaczenia wkrórtce!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)