wtorek, 14 kwietnia 2020

Aerial inspiration from Maria Chesnokova

Hello dear friends!
With you, Maria Chesnokova, I hasten to share my gentle inspiration from a new, very romantic collection Celebrations Rouge.

Witajcie drodzy przyjaciele!
Tu Maria Chesnokova. Dzisiaj  chciałabym podzielić się  z Wami moją delikatną inspiracją, z nowej, bardzo romantycznej kolekcji Celebrations Rouge.


As soon as I received these beautiful papers, I wanted to make a romantic card.

Gdy tylko otrzymałam te piękne papiery,  od razu chciałam zrobić romantyczną kartkę.




I added a lot of lace, fabric flowers and some beads, all of which can be seen in detail

Dodałam dużo koronek, tkaninowych kwiatów i trochę koralików i tutaj możecie je zobaczyć.





Here is such a delicate card I got. I hope that inspired you, see you soon. Your Maria Chesnokova

Myślę, że wyszła taka delikatna kartka. Mam nadzieję, że Was choć trochę zainspirowała.
 Do zobaczenia wkrótce. Maria Chesnokova






1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)