wtorek, 28 kwietnia 2020

Wedding card, inspiration by Maria Chesnokova/ Kartka ślubna

Hello, dear readers!
This is Maria Chesnokova and my wedding card with doves as inspiration.

Witajcie drodzy czytelnicy!
Tu  Maria Chesnokova i moja kartka ślubna z gołębiami.

I had the idea to make a greeting card with a handmade background in the form of a tag for a long time, so as soon as I received the  Celebrations Blue collection, I soon began to realize my idea.

Od dłuższego czasu miałam pomysł, aby zrobić kartkę w formie zawieszki z życzeniami, z ręcznie robionym tłem, więc jak tylko otrzymałam kolekcję Celebrations Blue, od razu zacząłem realizować swój pomysł.
Let's look at the details of this multi-layer beauty of a card.
Spójrzmy na szczegóły tej wielowarstwowej kartki.
The main element of the composition, I made a couple of pigeons sitting on the window. This composition turned out to be very romantic, and the background with the technique of mixed media only added to the palette of my card.
Głównym elementem kompozycji jest para gołębi siedzących na oknie. Myślę, że ta kompozycja wyszła bardzo romantycznie, a tło z techniką mix media dodało tylko uroku mojej kartce.

With you was Maria Chesnokova, I hope I was able to inspire you.

Mam nadzieję, że mogłam Was zainspirować.
Maria Chesnokova

I used :
Użyłam:

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)