czwartek, 21 maja 2020

Gościnnie Violetta Falkowska

Dzisiaj na blogu mamy przyjemność gościć 


Przygotowała dla nas piekna kartkę w papierach SIMPLE STORY 2 BEIGE.



Witajcie.
Pięknie dziękuję za zaproszenie do gościnnego występu na Waszym blogu.
Mam na imię Violetta i w normalnym  świecie funkcjonuję jako matka ulubionej i jedynej córki oraz przesłodkiej suni Lexi. Jestem estetką -zachwycam się klimatycznymi miejscami, ładnymi wnętrzami, ogrodami i wszystkim co stworzyła sama natura. Od zawsze tkwiła we mnie kreatywna dusza. Wiele technik jest mi bliskich, jednak obecnie to papier gra główne skrzypce.
Uwielbiam tworzyć  w zaciszu własnej wyobraźni i przekładać na kartkowe bazy moje pomysły.  Tutaj nikt  niczego nie narzuca , wszystko rodzi się z pasji. Tak – to jest właśnie moja bajka,  odskocznia i wspaniały relaks. Jeśli macie ochotę możecie mnie odszukać na FB pod nazwą Scrap –kartki ,,Mój papierowy zakątek".

Dziękujęmy Violettcie za odwiedziny a Was zapraszamy do obejrzenia jej gościnnej inspiracji







5 komentarzy:

  1. Kartki Violetty to precyzja, elegancja i piękno w czystej postaci. Prawdziwa Sztuka tworzona z pasja. Podziwiam i zachwycam się doborem kolorów, faktur, kształtów i materiałów. Każdy szczegół, drobiazg jest przemyślany i dopracowany. Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo Dziękuję za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)