czwartek, 28 maja 2020

Lavender card from Maria Chesnokova/Lawendowa kartka

Hello dear readers!
Maria Chesnokova is with you, and today my inspiration is a lavender card for you.

Witajcie drodzy czytelnicy!
Tu Maria Chesnokova. Dzisiejsza moja inspiracja dla Was to lawendowa kartka.
Lavender is already beginning to bloom in our yard, so I was inspired by the summer garden 
and decided to make a postcard in lilac-mint shades with notes of lush greenery. 
For this, I used the collection Meadow Impressions

Lawenda zaczyna już kwitnąć w naszym ogródku, więc zainspirowałam się nim i postanowiłam zrobić kartkę
w liliowo-miętowych odcieni, z nutą bujnej zieleni. Do tego użyłam kolekcji Meadow Impressions
And some more details
Więcej szczegółów

I hope you enjoyed my work and it will inspire you. Maria Chesnokova was with you, see you soon!
Mam nadzieję, że podobała wam się moja praca i że was zainspiruje.
Maria Chesnokova była z wami, do zobaczenia wkrótce!

 

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)