poniedziałek, 2 listopada 2020

Especially for You

Witajcie, tu Monika :)
Chcę Wam dzisiaj pokazać romantyczną kartkę, którą zrobiłam przy użyciu papierów z nowej kolekcji Especially for You.
To piękna, bardzo romantyczna kolekcja, pełna delikatnych kolorów, cudnych kwiatów i detali do wycinania.

Hello, Monika here :)
Today I have for you a romantic card made with papers from new Especially for You collection.
This collection is very romantic and beautiful, with soft colors, lots of gorgeous flowers and cut out elements.
 

Kartka jest dość prosta, użyłam elementów wyciętych z okładki, dodałam kwiaty i listki z arkusza do wycinania. Jako tło posłużyły mi arkusze Especially for You  06, 05 i 07. Ozdobiłam nimi również pudełko.
My card is simple - I used  Especially for You 06, 05 and 07 papers, added elements cut out from the cover and lots of flowers and leaves cut out from cut out sheet. I also decorated the box.
 


Użyte produkty: / Products used: 



 Pozdrawiam!
Hugs!

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz :)